Gde god da putujete, Grčka, Turska, neka egzotična destinacija ili idete na službeni put koji traje svega nekoliko dana, osigurajte sebe, svoju porodicu, prijatelje i saradnike. Opustite se i uživajte, putovanje može da počne!
Koje putno osiguranje izabrati?
Možete ugovoriti individualno ili porodično putno osiguranje za boravak u kontinuitetu. Takođe, ukoliko često putuju, možete se odlučiti za polisu sa kojom dobijate pokriće za više putovanja u toku određenog vremenskog perioda.
Zašto treba da kupim osiguranje?
Zdravstveni troškovi u drugim zemljama mogu biti veoma skupi. Kupovinom polise putnog osiguranja obezbeđuje se finansijska sigurnost, zdravstvena zaštita, kao i brza i efikasna pomoć u nepredviđenim sutuacijama.
Šta pokriva putno osiguranje?
Putno zdravstveno osiguranje predstavlja paket asistencije i pružanja pomoći za vreme putovanja i boravka u inostranstvu.
Neophodna medicinska pomoć zbog iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja.
To znači da, ako Vam zatreba ambulantni zdravstveni pregled, nabavke lekova i sanitetskog materijala, bolničko lečenje, dijagnostika, hitna operacija, hitna stomatološka intervencija i slično, te troškove ne plačate Vi, već osiguravajuće društvo.
Uz osnovno pokriće, može se ugovoriti i proširen paket za dodatne rizike, kao što su:
- Ski rizik, pokriveni su troškovi za sve slučajeve koji zahtevaju hitnu medicinsku pomoć, stručnu medicinsku pomoć na ski stazi, prevoz helikopterom ili drugim sredstvom od ski staze do bolnice i dr.
- Rizik oboljevanja od virusa COVID 19 tokom boravka u inostranstvu, koje osiguranicima pokriva neophodnu medicinsku pomoć za slučaj zaraze, kao i povratak u Srbiju.
- Osiguranje prtljaga od krađe i oštećenja, štete nastale usled uništenja ili krađe stvari putnika, koje služe za ličnu upotrebu.
Medicinska asistencije podrazumeva da 24h dnevno možete da dobijete potrebne informacije.
Usluge putne asistencije obezbeđuju pružanje informacija o odabranoj destinaciji, savetovanje u slučaju hitnog putovanja, u slučaju gubitka ili kašnjenja prtljaga, krađe ili gubitka dokumenata, odnosno nezgode na putu i prenos drugih informacija, kao i hitnih poruka.
Ukoliko Vam je tokom putovanja neophodna pravna zaštita, stručna i administrativna pomoć, pravna asistencija podrazumeva upućivanje osiguranika na advokata, lokalne organe vlasti, ambasadu ili konzulat, kao i obezbeđivanje prevodioca i pomoć u vezi putne isprave tj. celokupno organizovanje pravne pomoći.
Putno zdravstveno osiguranje realizuje se preko kontakt centra asistentske kompanije osiguravača, mreže pružalaca zdravstvenih i drugih usluga na teritoriji celog sveta.
Na ovaj način je osiguranicima omogućeno da 24 časa dnevno, brzo i jednostavno dobiju savete i informacije kome mogu da se obrate za pomoć.
Kako se koristi?
Kontakt centar upućuje osiguranika u najbližu ambulantu u zavisnosti od mestu u kom se nalazi.
Izuzetno, u hitnim sutuacijama, osiguranik koji ima putno osiguranje može direktno da ode u najbližu zdravstvenu ustanovu, bez prethodnog obaveštavanja Osiguravača.
Pokriće troškova
Nastale priznate troškove zdravstvenog pregleda, shodnu uslovima putnog osiguranja, preuzima na sebe osiguravajuće društvo.
To znači da, u većini situacija, nema potrebe da se radi refundacija troškova. Izuzetak može biti ako ste koristili usluge bez pozivanja kontakt centra.
Putno osiguranje
I kod pažljivo isplaniranog putovanja, može se dogoditi nešto nepredviđeno.
Jedno je sigurno! Putno zdravstveno osiguranje brine o Vama.
Osiguravajuće pokriće počinje od momenta prelaska granice Srbije, što znači da važi i u zemljama kroz koje osiguranik prolazi (tranzit) do krajnje destinacije (npr. u Severnoj Makedoniji na putovanju do Grčke).
Pojedini Osiguravači odobravaju svojim osiguranicima da u slučaju da produžavaju boravak u inostranstvu, mogu da produže i period osiguranja.
Ova mogućnost se može ostvariti isključivo ukoliko nije bilo promene u zdravstvenom stanju osiguranika i ukoliko obavesti osiguravača nekoliko dana, pre isteka postojeće polise putnog osiguranja.
Putno osiguranje pokriva troškove koji nastanu u toku ugovorenog perioda osiguranja i maksimalnom trajanju do 365 dana za jedno ili više putovanja. Osiguravajuće pokriće važi samo u inostranstvu, počinje prelaskom granice Republike Srbije, a prestaje pri povratku u zemlju.
Putno osiguranje se zaključuje pre nego što osiguranik otputuje u inostranstvo, odnosno u trenutku zaključenja polise osiguranik mora boraviti u Republici Srbiji. U suprotnom polisa će se smatrati nevažećom, a troškovi lečenja neće biti nadoknađeni.
Osiguranje.co.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja pretrage, analize saobraćaja, personalizacije sadržaja i ciljanog marketinga, da pruži bolje korisničko iskustvo. Budući da poštujemo Vaše pravo na privatnost, možete onemogućiti neke vrste kolačića.